Jan Kotovský (1967).
V terapii vycházím z analytických směrů. Inspiruji se i jinými přístupy – gestalt, pozitivní psychologie aj. Využívám techniky práce s dechem, mindfulness, imaginaci, výtvarné techniky, práci se symboly ap.
Nabízím unikátní spojení individuální terapie, feedbackových terapií a psychologického koučinku.
Ve vzdělávací a lektorské činnosti jsou mi blízké principy sebeřízeného vzdělávání.
Praxe
- 2020 – nyní, Neuroterapie a biofeedback, soukromá praxe
- 2019 Výcvikový program poradenství, vytvoření sebezkušenostního programu a výuka studentů Pražské vysoké školy psychosociálních studií, 90 hodin
- 2015 – nyní, Psychosociální poradenství (TEP), InBáze, dobrovolník
- 2014 – 2015 Týmový a individuální psychologický koučink startupů
(Laboratoř Nadace Vodafone a Social Impact Award) - 2005 – nyní, Psychoterapeut, soukromá praxe
- 2005 Koterapeut skupinové terapie, Klinika ESET
- 2002 Letní tábor pro dětské psychiatrické pacienty, Klinika ESET
- 2001 Práce s dětskými pacienty na dětské onkologii, dobrovolník
Detská fakultná nemocnica s poliklinikou, Bratislava – Kramáre
Odborné vzdělání
- Frekventant výcvikového kursu psychoanalytické párové a rodinné terapie, IPPART
- 2020 Lektor dalšího vzdělávání (75-001-T), osvědčení profesní kvalifikace, European Qualifications Framework (EQF) 7, Asociace institucí vzdělávání dospělých ČR
- 2019 Praktika – Othmer’s method, EEG Biofeedback Institut
- 2019 Lüscherův test – školicí a výcvikový kurz, Hogrefe – Testcentrum
- 2019 Akreditační kurz Hogrefe – Diagnostické metody pro personalistiku a poradenství Hogrefe – Testcentrum:
- NEO osobnostní inventáře – pětifaktorový model osobnosti (Big five)
- Test pozornosti – d2/d2-R
- Test struktury inteligence – IST-Screening
- Vídeňský maticový test – VMT
- Bochumský inventář profesních charakteristik osobnosti – BIP
- Dotazník motivace k výkonu – LMI
- Inventář sociálních kompetencí – ISK
- 2019 Certifikát lektora psychoedukace, 3. lékařská fakulta UK, kurzy:
- Základy práce s psychotickým pacientem
- Psychoedukace u schizofrenie: teorie a praxe
- 2017 Kurz a osvědčení pro práci s GPOP – Dotazník typologie osobnosti v kontextu Jungovské typologie, Hogrefe – Testcentrum
- 2014 Specifický kurz pro kouče / Coach specific Training, 94 hodin, ČVUT MUVS
- Nadstavbové moduly, ČVUT MUVS:
- Týmový koučink v praxi, aneb jak NASA buduje týmy
- Koučování na hraně
- Rodinný a párový koučink
- 2014 Mentor koučink u Aleny Stejskalové PCC
- 2000 – 2005 Sebezkušenostní, dynamicky orientovaný psychoterapeutický výcvik v komunitní a skupinové psychoterapii v duchu daseinsanalýzy, 560 hodin
- 2000 – 2001 Aktivní imaginace – jungovsky orientovaný výcvik
Prof. P. Middelkoop (Holandsko), 190 hodin - 1997 – 2001 Pražská psychoterapeutická fakulta
Sebezkušenostní psychoterapeutické a rozvojové kurzy a workshopy
(víkendové a dlouhodobější)
- Osmitýdenní kurz MBSR – mindfulness, Mgr. Jaroslav Chýle
- Kdo jsem? Identita v transpersonální psychologii, Wojtek Eichelberger (Polsko)
- Mental training – potápění do hlubin vlastního nitra – relaxační, meditační a dechové techniky pro prohloubení schopnosti vnímání a řízení psychosomatických procesů během ponoru i v běžném životě
- Aktivní imaginace jako metoda zkoumání struktury nevědomí a jeho obrazů,
Ak. mal. Kamila Ženatá:- Hledání souvislostí (roční skupina)
- Stín
- Osvobození vnitřního dítěte
- Sebevyjádření pomocí výtvarných prostředků
- Neverbální techniky
- Terapie zaměřená na tělo, Eli Weidenfeld
- Cesta k symbolickému životu, Prof. Luděk Běťák
- Tělo, sen a obraz – seminář z cyklu Hlubinně psychologické aspekty mentální hygieny,
Prof. Luděk Běťák - Sen v jungovské psychoterapii, Prof. Luděk Běťák